Hejsan

Hejsan,
 
det var ett tag sen sist jag skrev. har vart mycket nu. Köpt ny dator, en packard bell vart de. sen va ja i capital å cykla i går, så grymmt kul det är. och det gick rättså bra. sen krashade jag hårt och slog i huvudet och vart lite barta ett tag, mår fortfarande lite illa. men men, sen va jag mamma och gordon hos mia som fyllde 40, GRATTIS Mia! de var riktigt trevligt och mycket dans, sånt är alltid kul, körde även singstar och guitar hero. ingen talang på de kan jag ju säga, men det är kul. vart rätt sent så i dag tänkte jag ha en hemma och slöa dag, det gick bra ända tills mamma kom och sa att vi skulle på lägenhetsvisning, riktigt fräsh lägenhet. middagen blev hos familjen schylander, dom hade en hel del räster sen gårdagen.

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Mia schylander

Det var kul att du tyckte festen var ok.

Tack för dansen, du är en hejjare på att dansa.

Fortsätter du så här så kommer du ha mycket kul på dansgolvet framöver.

Kram Mia

2009-01-16 @ 08:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0