Julen 2008

Hellu,

nu har julen passerat, nästan helt iallafall. jag har vart ute på Ljusterö så jag har inte kunnat blogga så mycket, men däremot har jag lite fina bilder jag vill dela med mej av.


Här är en bild på Mej, Adrian (min kusin) och Whoppie ( Monikas och kalles hund)


En bild på mej ute i skogen, riktigt skönt med lite lugnt och skönt ute.


Jag igen, vid några klippor på ön, kan tänka mej att det är skönt på sommaren.


Monika, Kalle ( min lifeguard ) och jag. vi hade en väldigt trevlig jul:)


Familjen:) Jag, Mamma och Gordon:)

Tack för en trevlig jul allihopa:)

Peace Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt kille längst till höger :)

2009-01-10 @ 13:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0