another fucking skogås-dag!

god afton. dagen var inte planerad ett piss, men somvanligt så vart de cykla, skogås. ja hade bestämt mej för att inte vara där lika länge som gårdagen och ta det lite lugnt, känns som att båda sakerna sprack, den ena fortare än den andra. nej men jag åkte dit med mr härling, och i skogås var det massa kul folk, härling drog till björnsan efter nån timma men ja var kvar och körde med dom andra filurerna, och kan man tänka sig, i går lärde jag mig fotjam på väggen bra, och i dag hade jag planerat waderjam på väggen, lägger upp bild på det senare, för förmodar att det inte är så många som fattar vad jag snackar om, haha. å sen spelade vi in den mest seriösa filmen man kan tänka sig, med skådespelarna Skalman, Lärkan även kallad räkan av mej, alexander sovlaki eller va fan han heter i efternamn, kevin käll, Max, min son, jag själv, och sen kanske nån random idiot. och den världsberömde kameragubben är ingen mindre än Säbbä him self. sen var klockan mycke så då drog skalman och jag till tåget och åkte hem, slut! haha å nu e jag fetingtrött och har typ feberfrossa och en fot som e huge, filmen klipper jag nog ihop i morgon istället, efter att jag vart på smith optics och hämtat solglasögon och lite najsiga saker.

Peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va seriösa vi va pappa!!! Lika seriöra nästa helg igen?

2009-04-20 @ 21:47:37
Postat av: Souvlaki

Fan vad seriösa vi va dady! Lika seriösa nästa helg igen?

2009-04-20 @ 21:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0