äntligen lite tid

shenna, äntligen har jag hittat ett tillfälle att skriva lite. i går var jag i skolan, sen drog jag till steninge å skulle cykla med niklas, kanske skrev de förut, men vi han bara hoppa några hopp, sedan gick hans arm av:( jävla otur asså. så då fick jag ringa ambulansen å hela faderuttan. å snabbt upp med kameran och dokumenteradwe skiten, ska lägga in det på datan nu och klippa de får jag ta nån annan gång, kanske i morgon, för nu ska jag äta och sedan till väsby och köra med johan. det finns en hel del najsiga saker där, + att han håller på och bygger om deras racebana, shitt me najs den blir!

R.I.P. Niklas arm och Respect Johan för najs bana!

peace

Kommentarer
Postat av: lille stackers niklas arm in heaven.....

tack för hjälpen bro!!:D fett med fred!

nu är armen gipsad så nu drar vi och droppar hustak:D:P

2009-04-24 @ 22:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0