En kaosad vecka

Hejsan, äntligen lite tid över, känner mig så stressad, kanske håller på att bli vuxen, hoppas inte de, vill inte bli det, haha.

veckan har varit stressad och mer kommer det bli, i tisdags åkte jag till Smith Optics i danderyd och träffade lena och häntade lite nya goggles tills jag ska till italien och köra, länge sedan jag träffa henne, kul och snacka och gå igenom lite innför året, sedan bestälde jag lite solglasögon, ett par sååå stekiga turkosblå och vinröda, och sedan ett par helsvarta tror jag dom var.

 

gårdagen bjöd på en liten trevlig tur till den vackra staden örebro, med johan "frallan" fransson och rille härling, syftet var att åka till rite.se men jag hade lite ärenden på DC somockså ligger i örebro, så vi svängde förbi där innan. Sjysta grabbar de asså. sen for vi till rite.se och träffade mats. gick och kollade lite och diskuterade om kontrakten, kollade lite delar och så, johan fick med sina delar samma dag, efter som han inte har någon cykel än så tog han delar så han kan bygga ihop en så fort som möjligt, längtar tills vi kan cykla tillsammans dude! och rille och jag skrev på och lade en order på kvällen istället så att dom skickar delarna hem till oss istället, troligtvis får jag allt i morgon och hinner få på det på freestyle-cykeln till på lörda, tävling i vallentunaparken, sist jag var där bröt jag näsan, hoppas på bättre resultat den här gången.

 

i dag skulle, eller jag lade upp min nya spring edit på youtube och skulle lägga in den på bloggen, men den blev bannad, eller dom tog bort ljudet från youtube, nått med upphovsrätten, får väll byta låt och lägga upp den igen, den inehåller mycke street och lite betongpark och lite andra sköna saker.

 

Peace eller som det nya vi kör med, Fred:D


Kommentarer
Postat av: Kim

Vare Johan som köpte världens snyggaste ram?? Ja menar quadangeln av Bjarne???

2009-04-03 @ 14:19:36
Postat av: Christopher "Mr.Pink" Härling

hoppas du inte håller på bli vuxen bara :P haha ^^:)



Fred :D ;D

2009-04-03 @ 15:17:35
URL: http://inte än men sanrt :=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0