Fredag

Shue.

 

i dag vaknade jag tidigare än jag behövde, typ 2-3 timmar för tidigt. men skönt att komma upp och bara ta det lugnt, var nog lite pirrig och sugen på delarna från rite.se .  sedan for jag till skolan, en rätt skön dag, käkade lite, matte, sen biologi i 15min, den var kort för vi skulle på någon föreläsning om blodgivning, så vi fick sluta tidigare än vi skulle ha gjort, skönt! 

När jag kom hem åkte mamma och jag och hämtade ut delarna och handlade lite, shit det var som julafton asså! sen var det bara att börja bygga cykel. vart riktigt nice, och bra mycke lättare än innan. Och lite ful/cool färgmatchning, orangea delar och gul ram. och fetfeta däck. 

och i morgon är det vallentunajamet, ska bli kulkul. 

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0