lite efter!

haha jag fick precis höra av en äckta bloggare att hon brukade ha 15 inlägg per dag! asså de e hur mycket som hälst ju, jag är nöjd om jag har ett per dag. nån dag ska jag prova och se hur många jag kan klara av utan å dampa på att sitta framför datorn.
dagen till ära bjöd på 2 lektioner skola, sen efter satt jag och carro och plocka ut lite nice musik, men efteråt kom jag på att jag glömt massa bra låtar men det löser sig. sen for jag hem och gjorde ett depåstop och bytte kläder och for till väsby med filip (kroon) vi är inte samma person, men fett kul när båda heter filip, sen rille råsa, niklas och david ( bröderna valsta), sen blev vi trötta och åkte hem, men ska nog ut snart och streeta lite vid willys, asssballt!
Peace

Kommentarer
Postat av: Tomten

När kommer bilderna på din fina julklapp???

2009-04-15 @ 23:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0