slut slut, sova akut?

precis hoppat ner i sängen efter en lång dag, eller den kändes inte lång men den var lång, typ. började med en liten lugnt morgon och sedan skolan, första lektionen var inställd, kul att man får reda på sånt innan. och för ovanlighetens skull bjöds det på fil och flingor i matsalen, shit jag skulle svälta ihjäl om det inte fans fil och flingor, peace!
efter skolan for jag raka vägen till sollentuna å carro, var typ 2 veckor sen vi sågs, träffade hennes syster fia, trevlig liten prick, där bjöds det på spagetti och nån skinka, gottgott, sen for vi ut och träffade Ozan, Elvira Noshen ( Uttalas Noshin ) skön tjej, hon sk8ar tydligen, eller sk8ade eller nått, vet inte riktigt, haha
ja och nu ligger jag här i sängen och ska snart sussa, tror jag har bokresension i morgon, men jag ska göra muntligt så då är det lugnt, bara ordbajsa lite så löser det sig:)
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0