lååång dag

va i skogås kl halv 10 typ, nån stjärna hade  ju sagt att tävlingen börja 12 när den börja typ 15/16 nån gång, kricke kom förbi å kollade åxå, först me bea å sen me my, trevligt trevligt! gick ingen höjdare för mej, ut ur kvalet, hade ju glömt bort hur man gör trix, så ja flowa runt å la 360s överallt istället:) men ett grymmt kul jam iaf.

han inte mer än att komma hem å duscha förens ja fick för mej å åka till sthlm å träffa jessica å jenny, på tåget träffade jag däremot en annan jessica å lite andra, sen träffa ja erik, så vi vandra omkring i stan å kände oss vilsna, träffade bara jessica å jenny typ 5 min, å så tappade vi självklart bort dom andra vi va me, fett coolt, träffa johan å malin åxå, fett random, fast ja sa innan, 100spänn på att johan e här nånstans, haha å så va han ju de, coolt igen asså. sen drog vi hem men på tåget fick ja sms av kricke att vi var välkommna till honom som satt å va social me my, så vi drog dit, och så var iren? och nån annan där, så vi hade en trevlig kväll tsm med dom, sen for vi slutligen hemmåt, å nu sitter jag här.

the voice? mer fjårtisar på ett å samma ställe har jag nog aldrig sätt, å fy fan va synd ja tycker om småflickor som prec börjat skolan å knapt fått bröst som redan röcker å dricker å kommer sluta för en tjuga, så jag säger, rädda barnen för fan, eller nått åt det hållet iaf,

peace å gonatt

Kommentarer
Postat av: erik

vi startar en ny grupp rädda flickorna eller nått sånt:):Ö

2009-08-16 @ 02:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0