skogås bmx jam

jadu, i dag är det dax för skogås jamet igen, fett sugen, men självklart e ja ju en clever liten pojke, i går kväll drog ja till väsby å skulle streeta me johanå, å självklart lägger ja en bunny tailwhip å slår i knät i något som är jättehårt och nu känns de som att jag är stelopererad, men de ska väll kunna lösa sej hoppas ja,

kommer med en raport i kväll, om jag lever då vill säga, annars så får ni kolla johans hemsida där han förmodligen kommer lägga upp en film om jag dör, nejdå nu ska vi inte tänka så.

sen så sov jag fett dåligt i natt, låg först vaken skitlänge å tyckte att jag såg massa saker i rummet och utanför, kommer inte riktigt ihåg vad det var jag såg, det ända jag vet var att en vit självlysande katt hoppade ner från en hylla ovanför sängen å sprang ut igenom dörren som var stängd, fett skummt,

aja nu ska ja göra mej iordning,

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0