vart e mina glasögon/alex

idag hittade jag inte mina glasögon jag letade och letade, ingenstans va dom så nu siter jag här och bloggar på filips blogg utan att se något. oj nu kom jag på att jag inte har några glasögon, oooops<3<3<3 ;D;):);(ppp
nu bloggar jag för andra gången mitt liv det e lite awsome.filip ska hjälpa mig starrta en egen blogg när vi kommer hem det blir nog kul vet inte va den ska heta än så alla förslag e välkomna. igår efter tävlingen blev jag sjukt festsugen men jag kom på att jag skulle tävla idag ochså så jag somna i sofan istället men nästa helg så jävlar, då ska jag förhopningsvis hoppa fallskärm de va längesen så jag e taggad som fan. nu ska jag byta musik.  det blev dimu borgir det va längesen. nej nu orkar jag inge mer så vi får höras när jag skaffat en egen blogg puss å kram vi syns på bloggen <3<3<3<3<3<3 ;););););)); kissie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0