Lov fifan!

shue,

nu har ja lov, fett skönt men boring att inte stockholm har de samma vecka. men men. Jocke är iallafall hos mig nu, då är det kul. i går chillade vi runt lite, va på statoil me mormor å morfar å kollade släp å så tills mamma å ja ska flytta, å sen åkte vi till farmor å käkade stuvade mackaroner å köttbullar, riktigt gott. Sen fick vi en ansiktsbehandling, de va lite skönt, å vi va underbart snygga medans, haha

när vi kom hem skulle vi kolla en film hade vi tänkt men de vart en coop-run å tjacka lite cola, eller nej de vart pepsi, haha. och sen råkade vi svänga förbi pream på vägen å stanna å körde lite där, kulkul å ja säger bara jocke, X-games nästa asså!

men efter de vart de facktist en film:P Dude wheres my car, den va lite skön den, och jocke spillde ut cola över mitt golv:P som tack för att jag spillde ut dricka över hans vardagsrumsbord sist jag va där.

och nu ska vi ut och åka snowracer:D

Peace Out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0