Månda morgon

Godermorgong, sitter å äter frukost och är helt död, ont i hela kroppen efter helgen.

helgen bestod av 2 dagars cykling i capital bikepark, filmade och fotade en hel del, och min stackars cykel mår inte allt för bra, och ja ska till hofors å cykla på lörda, måste ha en ny cykel fort eller åka å fixa en massa delar så den blir cykelbar igen:( men men, här kommer lite bilder som Sebbe har tagit, riktigt nice!


jag som bara njuter av att vara där, haha


footjam i minirampen


360 tailwhip över hajfenan eller va den nu heter, haha

ja det var en trevlig helg kan man ju säga, synd bara att den var så kort.

Peace Out


Kommentarer
Postat av: Ludde

Tja!



Sure att du satte de?! :P



2009-02-09 @ 12:11:01
Postat av: Christopher H

Hurru Fett nice bilden längst ned vart... med skuggan och allt :P ;D

2009-02-09 @ 22:15:41
Postat av: Anonym

Öhh jag gjorde bildern tack till mig då:P :)

2009-02-10 @ 21:45:24
Postat av: Dogge

E de sebbe som fotta,ser så ut i alla fall :D

2009-02-17 @ 17:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0