En Dag I Full Fart

shenahejjsan,

i dag hade vi bestämt att jag skulle göra en dokumentär om mitt liv, det vart ju lite spårat, men rätt kul.
så den kommer väll ut på bloggen så fort som möjligt, dagen började med frukost och lite chill. sedan for jag och några kompisar till capital bikepark och cyklade lite, eller mycket, gick ganska så bra kan man säga. rätt mycket folk men ändå.
när jag kom hem hade mamma fixat maten, tomatsoppa med pasta, nice, sen efter ett tag kom den lilla rackarn julia fors hit, skön tjej de.

en bild från i dag, vet inte om det ken eller en av matcho-boysen som tog den, men bra var den iallafall. tack så mycket.


Filip Gustafsson - 360

Peace Out

Kommentarer
Postat av: cewe

Det var jag som tog den :) Grymt högt äre!

2009-01-17 @ 23:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0