Hofors

hejsan!

I går var jag i hofors-hallen och cyklade:) rätt stor park och så hade dom ju foampit ( skumgummigrop att landa i )
Jag åkte med Ronny och Kim Wedin dit, Tack för skjutsen och allt, jag hade skitkul!
Sen var Anna, Bjarne och Rappen där åxå, roligt cykelfolk de. Sen var det 2st nybörjar tjejjer där också som dom kände som jag inte vet vilka det var men de va kul, och en kille som jag inte heller vet va han heter eller nått.

när vi skulle lasta så fick vi inte upp bakluckan, det hade blivit nått knas med låset, tog ett bra tag att få upp den, och kallt var det. på vägen hem somnade kim efter typ 10 min, haha ja kan förstå de, jag var inte häller så pigg efter 5 timmars cykling, men det var kul iallafal.

Nedanför det här inlägget ligger en film från gårdagen, ja glömde skriva i filmen att det var ronny som filmade det mesta, men även kim och jag höll lite i kameran.

Så ta en liten kik på den fina filmen.

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0