long time no see

godkväll allihopa!

har tyvär inte hunnit skriva på ett tag, men det har vart rätt tight med tid. jag har åkt skridskor i sigtuna med mamma, mormor och morfar, sen var mamma och jag där även dagen efter, sen har jag vart på bio och sätt YES MAN, rätt kul film, jim carry spelar huvudrollen och han är ju som han är, haha och i går var jag i stockholm och såg Australia, handlar om hur det är i australien under andra världskriget typ, massa om vita, svatra och bruningar som dom kallades i filmen ( abourginer ) vet inte hur det stavas men ni fattar säkert. innan filmen sa evi ( hon jag va på bio me ), hoppas den inte är allt för lång, haha och den var typ 3 timmar, men den var helt okej så det funkade.

här kommer lite fina vinterbilder från skridskoturerna i sigtuna


mycket folk och fint väder


jag själv, övar inför stjärnor på is, haha NOT


Mammsen

föresten, på torsdag börjar skolan igen, drygt måste jag säga, men jag ska till skolan i morn också, ska ha nån genomgång inför fysikprovet på torsdag, lite hämskt att lägga ett prov första dagen efter ett lov tycker jag. men men.

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0