Se upp i backen

hellu

i dag har Simon och jag vart i uppsala och jibbat hela dagen, var inte lika mycket folk i dag som i går, det var skönt.
lärde mig lite nya saker, och det är alltid kul, snön var en aning slaskig men men, vi skulle ju ändå bara åka på boxarna.

sen nu har ja snackat med en fanny som komenterade på min blogg, å kan ni tänka er, ja har träffat henne för massa år sedan och vart hemma hos henne och allt, helt knas att de blev så att vi fick kontakt igen, men kul. hon cyklar lite och så, alltid kul med tjejjer som kör, här är hennes blogg www.barafannys.devote.se  hon hjälpte också mig att välja musik till filmen från idag, den kommer snart upp på bloggen, så gillar ni inte musiken är det fannys fel! haha nejdå, men det var iallafall en bra låt, tack så mycket.

Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0