aldrig mer leka riddare!

jadu, dagen bjöd på cykling i skogås, gick fett bra, sen började filip och jag leka turne-spel eller va de nu heter, ni vet sånt riddarna gjorde på häst, fast vi hade cykel å pinne i handen, å så vips krascha jag ner från nån ramp och fick styret i magen och typ dog. men men ja lever. sen åkte vi vidare till stuvsta och hoppade barklandning, i början sög de men när jag började kötta lite vart det kul!

kom hem typ 7, åkte och vexlade pengar och sen till johan i fadderbyn och chillade, han bjöd på toast och gorbys.

Peace

Kommentarer
Postat av: nikelodian

haha

- ger du upp nu då! va?

- ger du upp nu då! va?

- ger du upp nu då!

2009-06-09 @ 00:11:40
URL: http://ostcrew.blogg.se/
Postat av: fille!

JÄVLAR va bra man måste vara för att vinna över dig!! han skulle inte jag vilja möta 4 sure !

2009-06-09 @ 13:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0