another fucking day

i morse gick ja upp och kollade blue water high på sommarlovsmorgon, så skönt att bara ta det lugnt å så. sen åkte jasg me linus, papi, å rickard å hoppa lite barklandning, fick till mina 720s igen, smuttade dom rätt bra facktist, fler som satt än ja missa iaf!

sen hem och tog det lugnt, skulle ha åkt till skogås me alex å johan, men de regnade där. så jag åkte upp till mormor å morfar där ja har mitt "lilla lager" och fixade min nyinskaffade dirt-mtb, den kan nog bli najs såsmåning om, måste skaffa lite sprejjburk till den åxå, nått förslag på färg?

sen har jag inte gjort så mycke mer, tagit det lugnt mest. och jag får fortfarande inte tag på emelie? och ingen verkar veta vart hon e:(

hittade en bra låt på iselins blogg i dag åxå! kanske lite sorglig eller e de jag som är ute å cyklar?

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0