Norge

hejsan, i eftermidda bär det av mot norge och 2 em-deltävlingar, får la se hur de går, ska bli kul i alla fall.

här är bild på johans å mina tröjjor!

till SM ska vi trycka upp lite fler tröjjor till vårt crew, haha

här är 2 bilder från tisdagens grillning hos mormor å morfar åxå.

Jag, Mamma, Gordon


Jag står ute i den vackra trädgården!

gårdagen bjöd på lite fixande hemma, sen en sväng till bmx-banan å kollade när dom bygger om, sen hem och skulle fixa johans bakhjul till i helgen, men de blev inte riktigt så, fastnade i telefon bra länge och sen skulle jag ut m alex å koppo å käka, men de va trevligt å prata telefon me emelie, haha däremot tyckte inte johan det var lika trevligt att ja sket i hans hjul för å prata i telefon.

sen gick vi å käka på pizzeria, gordon hägde me å bara mös, sen vart det kareokekväll på garage, malin johan å sebbe kom åxå, trevlig kväll män och kvinnor.

Peace

Kommentarer
Postat av: zandra

fin bild på dig! (y)

2009-06-11 @ 23:17:45
URL: http://babyr0sa.blogg.se/
Postat av: 259 <3

jaoo!! cooling eller??

2009-06-12 @ 15:34:37
Postat av: farbror bosse

ååh gordie baby.. gordon som nämnligen utsädes till våran bloggs veckans pudding ;) majooof im kitty klatt haah

2009-06-14 @ 17:21:56
URL: http://lullbrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0