En helg i GBG

shena

 

, i fredags åkte jag robbin, johan och lovisa till göteborg för att göra tester med bmx team sweden. vi kom ner till hotellet på eftermiddagen, sen åkte vi till en betongpark och körde lite, var blött å så men gick att rulla runt lite, och självklart kan jag inte hålla mig lugnt och så skulle vi filma en 180-barspin och så missa ja styret och slog baklänges och dunka huvudet i marken ganska kraftigt, så mådde inte allt för bra, senare på kvällen var vi ute och körde på lerums bmx-bana, den var riktigt nice, lite blöt och så men helt okej. kul att få köra lite bana för en gång skull.

 

gårdagen bjöd på styrketester på lerums gym med Ola, jag kände mig helt seg på morgonen och så men sen taggade jag till lite, tog i alla fall 155kg i djupa benböj, kändes bra, provade på 165kg men de gick inte. sen gjorde vi shins och dipps. gick väll inte så bra på shinnsen men på dippsen hade jag föbättrat mig rätt mycke. sen for vi och åt på nån pizzeria i lerum innan mardröms sprinttesterna på distanserna 10 30 100 400 meter. men det gick bra, lite strul med tidtagningen och så men men. tog typ 1,5 timmar att göra dom testerna, sen vart de spagetti och nått kött på hotellet, haha jonas från lerum och jag vart lite stressade för vi skulle in till göteborg och cykla i en petongpark där, riktigt kul park med bowls och mycket street, lite dålig belysning men riktigt roligt, efter 1-2 timmars körning där åkte vi tillbaka till lerum och körde i deras betongpark, grym belysning och lite större ytor och mer cykelanpassat, ett riktigt skönt avslut på dagen.

 

dagen till ära bjuder på syreupptagningstest och windgate, båda testerna på träningscykel. ser facktist fram emot det, fast dom är riktigt jobbiga. sen är det bara färden hem kvar.

 

ska kila och packa klart nu!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0