Sönda, sista dagen i veckan för er som inte visste det!

Ojojoj asså, nu sitter jag och äter mackor, helt slut efter helgen!
I fredags var Luddvor å jag i väsby och körde lite i rampen, första gången på 2 veckor jag cyklade, gick väll sådär.
Sen byggde jag IKEA garderob från halv 8 till 12 på kvällen, fy fan för garderober asså, haha, och på lördagen var mamma, jag, mormor & morfar, ardian och virve, mina kusiner, och åkte skridskor i sigtuna på isen, var ingen fin is men det var skönt att göra något, sen hem och gissa vad? bygga ännu mer garderober, åå vad läss jag var, och i morse ännu mer garderober, asså jag tror jag döör! men sen när det var klart var det skönt iallafall.

Ni som inte sett filmerna på jocke yoo borde ta och göra det, killen håller ju på att bli kändis, vill bara säga jocke in my heart<3

i morgon blir det däremot Romme me skolan, hoppas inte för mycket, har hört att parken suger, men sänka en och annan 08 ska man väll kunna lyckas med, haha

Peace Out


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många hundra garderober har du byggt? Bor du i garderoberna eller?

2009-03-02 @ 09:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0