en dag

vart i skolan, sen drog filip och jag till maxi å käka mjukglass! fett äckligt så fick skölja ner skiten me cola. på vägen va de nån liten jänta som skrek heeeejjj filip! så båda vände sig å baa, vem va de till? ja känner nog inte henne men sen när ja kom hem hade jessica babe skrivit till mig på msn så de va vist hon som satt där å skrek. tänk va knas de kan bli när båda heter filip.

sen åkte jag och träna bmx på märstabanan och det sög, blåste och regnade, men men ibland får man offra sig å köra då också.

i morgon är det skolkampen i uppsala, flera skolor tävlar mot varandra i olika sporter, fast jag ska inte vara med, jag ska nog bara vara lite reporter å göra nån fin videoblogg.

nu ska ja göra nått annat i alla fall men vet inte vad?

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dude klaga inte på den där glassen, den är gudomlig !

2009-05-27 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0