home sweet home, eller iaf sängen

nu e ja hemma igen, fett me köer på vägen så de tog lite längre tid, glömmde nämna några saker sist, satt i bilen å hade dåligt med batteri, men nu så, i går fick jag ju ledartröjjan, och i dag fick jag ingen ny tröjja men fick en övernattning på ibis hotel me frukost å allt istället, kan ju va bra å ha liksom, sedan så har emelie å jag slagit vad om vem som kan ha kvar lissebersbanden längs, men vi vet inte riktigt vad vi har slagit vad om, men men, ja lär ju förlora, mitt håller redan på att gå av, ska nog smygtejpa lite i morn.

sen vetefan om jag har något mer av värde att skriva,

nu ska ja iaf sova, fetingtrött nu,

god night och Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0