Mycket tjat men så här ligger det till!

hejsan, tänkte bara lägga ett litet inlägg om hur det ligger till så alla har saken klar för sig. med tanke på den stora diskusionen på swebikers om mig och mina sponsorer.

först vill jag tacka för att filmen fått så stor uppmerksamhet, skit samma om inte all uppmerksamhet är bra, men mina sponsorer syns iaf. + att mitt namn kommer ut och syns.

lite om mitt liv, jag tävlar i bmx racing, har vart 6a och 7a på VM, just nu kör jag i landslaget  i racing och är sponsrad av DC, GT, Smith Optics, Rite.se, Shimano. i diskusionen så värkar rite vara den mest omtalade sponsorn. alla sponsorer är via racingen, men för oss raceare är street och park en stor del och bra träning, så jag kör mäst för att det är kul, och mina sponsorer blir ju bara glada ju mer jag syns, så därför hjälper dom mig med street/park åxå. som till exempel DC, dom ger mig vinterjackor och hela köret, men inte fan cyklar jag med en stor vinterjacka? innom racing vet alla ( ALLA ) vem jag är och därför är allt runt omkring cyklingen lika viktig för mig och mina sponsorer som själva cyklingen är, och resultat får dom från racingen, inte för att mina sponsorer kräver resultat, dom vill mer att jag ska vara en trevlig person som syns på ett bra sätt, har ni mer frågor så är det bara komentera så ska jag försöka svara på dom.

här är en liten film på vad jag igentligen håller på med......Racing
Jag i den gula ledartröjjan, just nu leder jag ju svenska cuppen i elit ( högsta klassen i sverige )

Och här är något jag gör för att det är kul.....Park



Själv är jag ganska stolt över den där! kanske inte så smutt men vafan, 2 varv över en spine e inte illa pinkat, haha!


Peace


Kommentarer
Postat av: Daniel Johansson

vad e det som har hänt? jag fatta inte riktigt,

men jag ycker att du en enormt bra åkare:P kommer ihåg förra året på summerrace och hur jag och syrran snackade om ditt racingställ :)

2009-06-01 @ 23:48:19
Postat av: Anton Lindqvist

riktigt snygg 720 själv kan jag bara 90grader

2009-06-07 @ 13:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0