Ny frisyr och ledartröjjan

gårdagen bjöd på svenska cuppen i lerum, med prosection. riktigt bra tävling met invigning för nya banan i går och så.
I går vann jag Elit-klassen och fick ledartröjjan. Mr Alex kom 2a och jonas 3a,

Jonas, Jag med min nya frilla, tack emelie! å lilla alex.

var fett varmt så var tvungen å kyla ner huvudet lite ibland

This is how we do it in the förort!

kvällen bjöd på pizza å sen en cykeltur me emelie, carro, å mats å köpte lite candy, sen sitta å chilla me alla som grillade, mysfacktorn var på topp!

Dagen däremot bjöd på deltävling nr 2, jag vann alla kvalheat och finalen, så jag leder fortfarande svenska cuppen och har ledartröjjan med mig hem. fett stekig jao!

Just nu sitter mamma johan och jag i bilen på väg hem, jag är hungrig å har tråkigt, men men får la hitta på nått kul.

kommer film innom kort förhoppningsvis.

Peace


Kommentarer
Postat av: Caroline Hindmo

du var absolut outstanding i helgen Fille :D grattis till vinsterna! kör påååå! :D

2009-05-24 @ 21:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0