sol = Glatt humör

i dag hade jag bara en lektion i skolan, på väg till skolan ringde mats från rite.se lite angående fredagens invigning, jag passade då på att fråga när på torsda streetsessionen va, men fuck, den va i torsdags, haha så då missade jag den åxå.

sen efter skolan drog johan och jag till skogås, tog bilen istället för tåg, går mycke fortare. en riktigt skön dag blev det, lite folk i parken och nice väder, johan lärde sig 360 upp för ett gaap och ja lärde mig 180 barspin upp för samma ställe, de va en sån där mysig cykeltur som vi sedan avslutade med en varsin pizza i bilen hem.

i kväll ska jag till väsby och streeta med johan, hoppas gordon åxå följer med.

men nu ska jag å möta gordon vi stationen, han har vart me skolan i stan eller va de nu va, vi ska handla mjölk och mat.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0