Upplandscup

har vart dåligt med skrivande på sistonde, fullt upp kan man säga, senaste veckan har bjudit på massa cykling i fadderbyn me johan å lite folk, träffat julia å cyklat lite me henne, matte C slutprov, å dagens sysselsättning, upplandscuppen. liten rolig tävling i märsta, kul å träffa folk och inte köra på allt för hög nivå, jag körde i samma kvalheat som gordon, jag vann alla 3 å han 2a i alla, i finalen vann ja åxå å han kom 2a.

sen blev ja spräckt i dag.........i handen, på en bunny barspin, inte skönt. resten av dagen blir nog leka me johan, ska kolla ludde å deras band på midgårdsvallen 17,30. se om dom e nått å ha;) sen blir det nog lite street eller nått, krilla tror ja de åxå blir, fetinggott!

nu ska jag njuta vidare på mina mackor.

Peace

Kommentarer
Postat av: :(

HAHA! VIlken fail de blev på vår spelning.. Ljudtekninkerna fucka upp hela vårat framträdande :S Vår trummis hörde inte oss anndra å allt blev fuckat :S:( hahah.. Några låtar satte vi i alla fall, trots motgångarna. :P



2009-05-17 @ 12:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0