another day

god morgon, or good morning som dom säger i engelsktalande länder.

aja nyss så vaknade jag, eller nyss å nyss, vakna för ett tag sen å låg å försökte somna om, men nu har ja iaf gått upp, ska käka lite å rita, sen ska johan å ja åka å kolla om dom kan svetsa en ram åt honom, han e ju galen å kör så hårt att skiten går av!

sen kommer min farmor, and guess, jag ska gadda henne, hon har redan en delfin på benet, å hon vill ha en fjäril fast vet inte vart, men shit va svårt det är att rita bra fjärilar! finns ju så sjukt mycke olika å snygga, men ja har några bra så får vi se va hon vill ha:)

senare i dag kommer stopher, han me dom 2 rosorna på vaden, så jag ska göra klart den i dag, hoppas den blir najs, just nu är den fett najs!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0