farmors fjäril

ja i morse va ju johan å ja å lämna ramen, den som skulle svätsas, å när vi går in där får ja värsta shocken, en av dom är en kopia av mys pappa, helt galet:P anyway, sen fixade ja johans framhjul lite, va en aning skevt.

sen kom min kära farmor på besök å ville ha en fjäril tatuerad på axeln, de gick bra, hon har en delfin på benet sen förut så hon vet hur de e, å så har hon ju typ ingen känsel så de va bara å köra på, haha

skuggningarna kommer att bli ljusare när den läker, å sen lämnade jag kroppen ofyld för att få en kontrastskiljnad så att allt inte ser ihopflytet ut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu börjar det se bra ut ;)

2009-11-05 @ 15:17:48
URL: http://hje.blogg.se/
Postat av: Jessica

FILIP! såååån vill jag ha :D

2009-11-05 @ 22:34:27
Postat av: Anonym

FILIP! såååån vill jag ha :D

2009-11-05 @ 22:49:14
Postat av: Anonym

FILIP! såååån vill jag ha :D

2009-11-05 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0