filipsworld goes brake

haha helt galet men fanimej sant, jag har satt på en broms på park-hojjen, är jag sjuk? nej inte direkt men ganska galen!

ja var ju å hämtade delar hos mormor å morfar å sen till farmor å hämtade kläder å så till i kväll;) riktigt stekigt blev de, sen for mamma my å ja till stinsen å kollade kameror, blev tyvärr ingen kamera men däremot ett litet ministativ till videokameran, najs de filip! aldeles jättenyss har johan å ja byggt cyklar till i morn, så nu har jag broms, sen ska de bli middag å sen ska alex å jag till knifetown på maskerad, haha. lägger ut bild i morgon på min aowtfitt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

outfit

2009-11-08 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0