long time no bajk

satt nyss å käka frulle å kolla lite bmx-klipp å kom på att jag har inte cyklat sen i onsdags, de e nästan en hel vecka ju, helt galet fan! men men får ta å köra nån dag, har inte bara haft suget eller tiden till de, nått annat jag däremot har suget till är tatuera, så de ska jag göra i eftermidda/kväll, va lite sugen å göra en tiger på karlssons ben om han vill ha de förståss, haha. nått jag inte är sugen på men som måste göras ändå är gå i skolan, ska dit aldeles strax, har svenska, lunch å sen naturkunskap, ska väll fortsätta me debatten vi höll på me innan lovet, i guess.

dagens aowtfitt:
en randig mössa
en grå/blå långärmad tröjja
svarta DC jeans
grönblå skor
en skön militärgrön jacka

ja kanske lägger in en bild sen, för ja har sett att det är trändigt å ha så. peace

Kommentarer
Postat av: Fan!

Tjena fille! Fan måste lägga upp nån film när du flippar! Lr juste, du gör ju inte de ;)

2009-11-03 @ 11:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0