misstolkad diss?

många verkar tro att det är killarna på ruff å åkarna jag dissar? nej åkarna har jag inget med detta och göra, och killarna på ruff e trevliga pojkar det, det är mer FOLKET och hela grejjen "gävle" jag dissar, och sedan att de ska bli nått till nästa film, innan var jag intresserad av det men sedan efter att ha hört att jag var inklippt i filmen och sedan visade det sej inte vara så som gör att jag dissar dom, och inte är intresserad av något till nästa film, fick i morrse ett mail av en ruffis, om mitt tidigare blogginlägg, kändes lite som ett försök att dissa min diss? och att det var jag som bränt min chans? nja jag fick ju ett erbjudande men övervägde och tackade nej, så på sätt och vis har jag ju brännt min chans, eller kanske mer dissat min chans?

aja men va kul och prova iaf, men i fortsättningen håller jag mej nog till bmx-filmer så får dom sköta skoterbiten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0