on the way home

ja då var vi äntligen på väg hemåt märsta, efter en lååååång natt, kom som sagt till linköping strax efter 12, hade vart en brutalt äcklig crash me ambulans och allt innan vi kom, så stämmningen va lite däppig å tävlingen pausad, men efter ett tag drog den igång igen, jag var tydligen direktkvalad till finalen, haha så ja gled ut å flowade lite, la lite whipps å 360s, ett å annat 720-försök men ville inte funka så bra, sen flowade vi vidare i parken, körde å körde, min rygg hoppa snett igen å gjorde ont som fan så fick tat lite lugnt, men fick ändå ett å annat najs på film, johans broms strulade som fan men tillslut fick vi den åkbar, satte sin första barspin iaf, grattis, och strax efter 5 på morgonkvisten gick min ena vev av, på vägen upp i en ramp, lite snopet å ryggen låste sig som fan så jag typ dog:/ sen chillade vi kvar ett tag å sen började packa..... och nu sitter vi i bilen, längtar hem till sängen!

mats, de e fanimej reklamation på de här skiten, ringer dej i senare i dag eller på månda

Kommentarer
Postat av: wi

hahah fail :D (Y) mcneail conjoind vevparti va?

2009-11-23 @ 12:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0