god morgon bloggen

jadu fan va jag inte kunde sova i natt:( å så vakna typ nu å fett pigg:/ å ont i örat, haha de var nämligen så att i går kväll så spelade alex och jag biljard, och man kan ju inte spela om ingenting, så vinnarn skulle pierca förlorarn, haha och vem förlora:P självklart jag, så fram me örhängen å sen jävlarns, så nu har jag ett till hål i örat, alex ville åxå ha ett även fast han van, så ja fick göra på honom åxå, lite småäckligt va de men men, nu ska vi inte va så schinkiga.

gårdagen då, va i fadder å körde, krascha i en fucking lerpöl, ska lägga upp en bild på hur jag såg ut efter kraschen, så vacker, eller inte, sedan for jag till stan och kollade frontline rail-jam på plattan me my, och sedan chinamat, mycket trevligt, fast blir rätt enformigt å stå å kolla när dom kör, alla gör ju bara samma saker, men men, lite åksugen vart man allt;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker iallafall du borde skriva en fin rad om att du fick fin besök i går också (a) efterlängtat besök kanske man ska kalla de ... :)

2009-10-11 @ 23:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0