Gordons gäst-bloggar!

Min käre bror GordonHej bloggen! Detta är helt och hållet mot min pricip. Jag har sagt att jag alldrig skulle blogga, det gör jag inte heller. Jag underhåller snarare mig själv!
Eftersom att min bror skriver så mycket skit om sig själv som ingen jävel bryr sig om ska jag nu skriva lite rolig information om mig istället( Helt onödigt, värdelös läsning).

Mitt namn är Gordon Gustafsson och jag är bror med den otroligt coola killen Filip Gustafsson!
Jag cyklar Bmx och är relativt bra! har vunnit sm 3 gånger å nordiska 3 ggr!

Det är dock inte det roliga med mig!
Jag är en klippa i skolan! tex så fick jag 81% rätt på det senaste engelska provet, vilket är väldigt bra iom att jag går i en nördig NV klass:)

Jag tycker om min bror, men iblansd tycker jag att han är dryg!
 Han får alla de snygga tjejerna! (jag med)
 
Tjejer, jag är ledig!

Ha de bra så länge

peace

Kommentarer
Postat av: M

Hahaha ! vadå Han får alla de snygga tjejerna! (jag med).

Vad menas med jag med?

2009-10-29 @ 20:28:48
Postat av: vem?

vem e du "M"

2009-10-30 @ 17:07:34
Postat av: M

De skulle du allt bra vilja veta va*? ;)

2009-10-31 @ 11:04:59
Postat av: jag

Ja de vore ju skoj de

2009-10-31 @ 20:27:44
Postat av: M

hehhe

2009-11-01 @ 13:12:41
URL: http://mariebg.blogg.se/
Postat av: jag

AJA, det va ju synd att jag inte fick veta :/

2009-11-01 @ 13:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0