on my way

hellu, sitter i bilen på väg hem från örebro, har vart där först en snabbis på rite å hömtat 2 styrlager å en gaffel, hade behövt lite mer men verkade väll inte som dom va nå sugna på de, sen blev det DC, o shit va stressat dom verkade ha det, höll på å paketera allt som ska ut i butikerna nu, sjukt mycket nerpackat å inte så mycket på hyllorna, däremot hade dom alla prov-kläder framme så jag rotade lite där å hittade, en jacka, eller typ 2, den ena var som en tjocktröjjsjacka, fett gosig, å sedan 2 par skor blev det, sen for mormor å morfa å ja å käkade på the planet, pizza å tex-mex buffe, mätt vart man iaf;) mamma ringde nyss och sa att mina övningskörningspapper har kommit så nu jävlarns:P haha,

nu ska jag hem ett tag, sedan ska jag träffa christer från intense nånstans, han har med sig 2 nya ramar åt mej, + lite tillbehör, så de ska bli najs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0