god natt

hej bloggen, va har jag gjort i dag? jag har vart på körskolanb å sen cyklat å sedan hos sebbe me johan veronica å malin, + 4 chilenare, å sen kom lajza:) bra skit de! men nu är vi hemma, hanna är åxå här, fast inte hos mej, utan hos gordon, gordon är min bror, han är 2 år yngre än mej,  fast han är större än mej, asså längre, i kroppen bara så ni vet lixom!

nu ska lisa å ja sova, sen ska jag till skogås å cykla me claes å johan å kanske en till johan, å sen kommer kricke å bea å my å kollar troligtvis, bra skit de gott folk!

god natt alla bloggers<3

Kommentarer
Postat av: ngn

bor inte du å din bror tillsammans??

2009-09-06 @ 07:30:51
Postat av: ngn

bor inte du å din bror tillsammans??

2009-09-06 @ 07:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0