skumma drömmar

som ni kanske läst har jag en hel del skumma drömmar, sist var i fredags natt efter festen när jag å claes låg å sov, då drömmde jag om perfeckta bröst, men visste inte vems det var, å när jag vaknade låg jag å klämde på min kudde, ska inte dra allt men massa sjuka saker drömmer jag, vissa roliga och sen är det en hel del läskiga saker som påverkar mitt liv, men nu har även folk som sovit med mej börjat drömma saker i klass med mina skumma drömmar:S kan jag kanske ha smittat dom? skummt, fast lite coolt åxå, haha som nya svininfluensan jao;)


Kommentarer
Postat av: claes ponken

haha jag drömde natten till idag att jag hade sex med min flickvänn med tanke på att du drömde om bröst. hah de smittar faktist av sig. LOL wee goot the grisflue

2009-09-09 @ 23:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0