ååh vilken härlig kväll

all denna hysterik om att det alltid ska hända saker på fredagar och lördagar, varför? varför har även jag sådan hysterik? kanske för att alla andra har det? fast har man något annat att göra istället så går det nog före nån random-fest, i går vart det en sådan skön kväll, planerna var hässelby men kändes en aning långt, sedan ringde mackan-boi och undrade om jag ville komma och vara med honom och emma, så jag for dit och gordon och erik var även där och vi hade det mycket trevligt, hamnade senare hemma hos mig och trevligheterna fortsatte och lite andra kompisar anslöt.

denna dag har bjudit på lite street med rille och sedan en dag hos farmor, riktigt trevligt det med!

mammsen kom hem från kryssning och tyvärr hade den inte varit allt för kul, hade mer varit kaos så de va lite synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0