är detta en blogg? nej! å så är det de:PpPPpppPpP

man kan ju börja undra asså, förlåt att det vart lite dåligt ett tag, har tänkt i flera dagar att jag måste ta tag i bloggandet men jag har väll somnat eller fått annat för mig, typ...

har vart ute på en hel del festligheter, orkar inte berätta allt, men i måndags morse så var johan, jag matte och erik på ett möte ute på någon ö, ett möte om bmx, os, satsning och lite annat, sen tänkte jag åka hem och sova men jag glömde somna när jag kom hem och hamnade istället på viktorias inne i stan med massa kompisar, en riktigt trevlig kväll än en gång... i dag har jag vart med mackan, sen var han jag mormor, morfar i uppsala på shimano och hämtade lite saker till en ny ram som jag fick i går, alltid kul med nytt, tänkte prova den i dag på träningen men det började regna så jag lagade lite mat istället, har fått en ny favoriträtt, de ni, rekomenderar den starkt till er yngre varelser som inte orkar lägga ner all kärlek på att laga mat, lite vill man ju lägga på brudar respektive killar, aa ni fattar vad jag menar, en lite enklare maträtt men ändå sjukt god, skulle kunna äta den som godis, får ta och göra ett matlagningsprogram i morn kanske... på tal om de så har jag glömt bort del 2 i dokumenteren, faan åxå!

nu ska jag lägga upp lite bilder och sedan sova, peeeace!

Kommentarer
Postat av: Monica Z

Filip, vad är det för maträtt som du rekommenderar? Du kan inte, eller, det kunde du ju, skriva att du rekommenderar ngt och inte tala om vad det är du rekommenderar och matlagningsprogram har du inte filmat ännu! Vill veta!

Monzan

2010-08-20 @ 18:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0