Happy Kid

kom just att tänka på en liten sak som hände i lördags när mamma ja å gordon va på särsta å badade, när vi var på väg därifrån sen så gick vi förbi en mamma, en pappa och deras lilla son på ca 2-3 år som satt i en barnvagn, och en bit ifrån låg det en tjuga, så ja frågade om det var dom som tappat den, men dom viste inte, åhåå, vilket kap filip, hugg den, men vafan, 20kr, kan ja ju panta lite burkar istället, så ja tog upp den och gav den till pojken och sa att han skulle köpa en god glass för den istället, och han vart ju överlycklig, och mamman och pappan också, och jag med för den skullen, hoppas att glassen smaade väl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan vilken gentleman

2010-08-19 @ 18:47:41
Postat av: Anonym

och jag som trodde du var hjärtlös, vad jag har misstagit mig!

2010-08-22 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0