helgen


i helgen var det ju svenska cupen, tänkte skriva lite mer om hela alltett nu, och för en gång skull hade jag ätitordentligt och sovit bra innan en tävling, kanske är på väg att börja ändra mina dåliga matvanor? iallafall så känndes jag pigg och fräsch till tävlingen, hade en helt ny cykel fast en likadan som innan fast blå och annan drevning ("växel") hade ju provat den en sväng hem till mormor och morfar dagen innan så den går nog bra, yee bra där! var för lätt drevning för mig så hände inte så mycket när ja trampa men men, fick brutalåka lite så jag lyckades plocka hem det ändå. kvällen bjöd på middag med mammsen och sedan lite annat skojj. söndagen var det upp tidigare och det var även bättre väder, och mina ben var snabbare, gordon gick då vidare till final och slutade 6a, jag körde helt okej men gjorde lite missar i finalen men vann ändå, så nu borde jag ha säkrat cupen? jag är inte så bra på poäng och listor och så, någon som vet? sen vart det grillning hos sebbe som fyllde 26år, fett gammalt men grattis mannen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0