home sweet home

äntligen är jag hemma, som jag har längtat.... sorry att jag inte skrivit något men har vart i norge sen sist och inte haft någor internet, vilket har vart väldigt skönt måste jag säga! i norge så var det nordiska mästerskapen i bmx, i Moss, och jag måste bara säga att det var en uselt arangerad tävling, eller själva tävlingen var okej, mer allt runt om som var dåligt, och framförallt så verkade dom inte gilla johan gordon eller mig...?

aja blev i alla fall kanonväder och en helt okej tävling på en skön bana, jag slutade 2a i elit-klassen efter sebastian kartfjord från norge, och det får jag vara nöjd med, johan blev 4a i elit och gordon 6a i junior efter en dålig start och lite strul längs vägen, men ändå sjukt bra kört av broschan!

sen återstod ju bara en jättekul bilresa hem, hosthost.. mamma körde första biten eller aa till örebro, sen körde jag och tro inte att det blev ett hejjans oväder, massa oska och blixtar och allt för mycket regn, lite segt men det gick fint. sen blev det i alla fall en skön natt i sin egen säng, aahhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0