almoast done

god dagens, snart är mitt projekt med mitt japanska sidentyg klart, yee!

vad mer för kul har hänt i världen, juste, polisen tog förra året en 10åring som var drogpåverkad i haninge och även ett flertal personer som var under 15 år, det är så grymt tragiskt, så dom förstör sina liv, om ni så gärna vill bli höga så bli det på livet istället! det går bara man vill;)

mer värt att nämna är att jag längtar till snön är borta, och att jag är väldigt mycket cykelsugen, gick och tänkte i dag och så fick jag nån ide på nått random trix jag måste prova nästa gång, se hur det går, kanske dör men då dör jag i alla fall lycklig på min kära cykel:)

Kommentarer
Postat av: Fabbe

Jag längtar också till snön ska smälta,JAG VILL KÖRA CYKEL SKOGÅS!!!!!!!!!!

2010-02-16 @ 16:48:49
Postat av: Olli 127

Jag med! Vafan, bort med snön! Vi vill cykla! Rite,Skogås,Fadder,Bromma! Men det är ju skönt att man kan börja om 2-3 månader ;)

2010-02-16 @ 17:45:32
URL: http://Vettefan, har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0