Snö i mängder mina kära!

i dag är det blå himmel och sol och jag vill gå ut och gå i detta underbara vädret, och sedan vill jag ta kort på mitt project japanese silk också nu när det är sol så det får fram färgerna. så jag får se hur det blir.

gårdagen var den skönaste på rätt länge måste jag säga, en filip som spenderade en hel dag med mammsen och aida och bara hade det trevligt, och senare på kvällen blev det melodifestivalen hos nicole med melina, madde, carro, jessica och så klart nicole, mycket trevligt, sedan for vi vidare på lite nattliga aktiviteter, så helt klart en mycket trevlig dag/natt.

senare i dag så ska jag och titta på handboll me mammsen när aida, jessica och även lite annat folk jag känner spelar, har ju kommit på att det är rätt kul att se på....!

nu däremot ska jag ta mig upp ur sängen och göra lite frukost åt mig så får se vad det kan tänkas bli i dag, det gamla vanliga, mackor och oboy säkert....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0