en dag i mitt galna liv

jag vaknade, brovade lite kläder, gick till vårdcentralen å sen till apoteket å fick starkare hostmedicin, sen åkte jag till da uppsala å missade engelskan typ, han va där 5 min typ, sen lite lunch, sen bild, gjorde inget vättigt, åkte hem, vänta på oliver, åkte till väsby å skulle hämta mitt agrigat, gick in på väsby centrum, min telefon ringde, en pajjas på kjäll & Co sa att det inte hade kommit in men att jag skulle få kompensation? vi gick å kollade lite annat, åkte hem, åkte till mormor å morfar å käka å gratta kussen, åkte hem, åkte hit, kollar efter lite najs musik, mimmi kommer snart, jag ska duscha, känner mej äcklig, vi går och sover.

jadu, ganska galen dag om jag får säga de själv, höhö...

lite småsugen på capital i morn, men vill inte få värre hosta, men frågan är om ja kan hålla mej, svaret på den frågan får ni i morgon;)

Kommentarer
Postat av: farmor

Tänk lite på dej själv först, så du blir frisk.Cykeln åker inte ifrån dej.....eller

2010-01-13 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0