partyheroes

jadu, nu är jag vaken än en gång, så farschinerande att man kan lixom somna, å sen vakna, har ni aldrig tänkt på sånt? finns så mycke saker här i livet som är så skumma.....

tack för en trevlig kväll i går gott folk, å fett kul å träffa lite old knivsta people:)

ni som inte var med undra kanske hur kvällen såg ut...

iallafall så såg den ut så att jag satt å åt godis istället för midda i min ensamhet, sedan så åkte jag, malin, melina, madde, carro, nicole till knivsta till mackan å erik såm hade kalas, sedan så var vi där, träffade fett me roligt folk å massa old friends:) så de va en trevlig kväll de där:)

nu däremot så ska ja äta lite frulle å sen iväg till capital å cykla:)

peace in å försvinn, höhö dagens skämt jao madda fakka;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0