å så var det natt, igen!

i morse var jag till läkarn med mitt sår på magen som visade sig vara en hel del infekterat, kan det bero på midgårdsbadet? hmm tror fan de.. sen så byggde jag ihop ett nytt bakhjul efter kraschen i norge, bra tidsfördriv måste jag säga! eftermiddagen spenderade jag tillsammans med ms-X  genom att åka till stockholm och gå runt och kika i affärer och bara ha det tokigt skönt, en riktigt trevlig stund det, även hört att det ryktas bli bio i morn med ms-X, isåfall blir det twilight eclips, längtat som fan efter att se den haha. efter vår lilla stockholmsresa så blev det ännu en mysig grej, blev till att cykla till coop med min favoritbror, har ingen annan att välja på så han får bli favoriten haha, nejfan han e najs! en trevlig pratstund och lite god dricka gjorde finputs på detta dygn!

ryktas om skogås i morgon efter jag varit hos farbror doktor igen..

nu däremot ska ja sova å drömma som fan, älskar att drömma, brukar hända så sjuka saker haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0