Twilight Eclipse here we come!

efter en seg dag i skogås med ont i händerna och en inte allt för bra session så blev det åka hem, träffade mamma på tåget vilket var trevligt, väl hemma vart det inte lika trevligt, skulle ringa försäkringsbolaget om min krasch i norge, men nehe, filip gustafsson är inte försäkrad, de sög ju, och detta på grund av att mina försäkringspapper kommer till min så kallade pappa och att han istället för att lämna dom till mig så jag kunde betalat in så har han skitit i de... men kanske har en försäkring via cykelförbundet om jag har tur..

men men, nu ska jag vara glad istället, för strax ska jag och Ms-X till kista och se senaste twilightfilmen, som jag har längtat, och även bättre med lite trevligt sällskap, grr ;)

Kommentarer
Postat av: Patrik

http://www.folksam.se/dpublic/a0346.nsf/vLookUpFiles/s6003.pdf/$FILE/s6003.pdf



Där har du en försäkring via cykelförbundet om du har licens...

2010-07-23 @ 19:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0